Saturday, June 20, 2015

New shoes

Witajcie Kochani! Nadszedł czas wyprzedaży w sieciówkach, więc postanowiłam zaopatrzyć się w kilka par butów :) W mojej szafie brakowało czarnych snadałów na płaskiej podeszwie i butów, które będa się nadawały na chłodniejsze, letnie dni. Czarne sandały z frędzlami upolowałam w h&m. Były przecenione z 80 pln na 40 pln. Brzoskwiniowe buty na słupku wypatrzyłam już nieco wcześniej, ale stwierdziłam, że poczekam na przecenę i tym sposobem nabyłam je za 99 pln. Espadryle kupiłam w regularnej cenie czyli za 80 pln. A Wy macie już jakieś wyprzedazowe łupy?
Jutro postaram się o stylizację, a póki co życzę Wam miłego wieczoru ;*

bershka 99 pln %

h&m 40 pln %

 h&m 80 pln

18 comments:

  1. Pierwsze buty genialne! Musze je mieć!

    Zapraszam na nowy post:
    http://alanja.blogspot.com/2015/06/zajecia-z-elementow-makijazu.html

    ReplyDelete
  2. cudowne łupy ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Wszystkie buciki bardzo przypadły nam do gustu ;)

    ReplyDelete
  4. Zakochałam się w tych pierwszych :)

    ReplyDelete
  5. Love these shoes! Love the color of the first ones!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Te pierwsze sandałki są cudowne <3 Ja poluję na takie w kolorze turkusowym :D

    ReplyDelete
  7. Ja też upolowałam buciki na wyprzedaży w h&m! ;)

    ReplyDelete
  8. the best are the first a the las! :) first has good colour :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  9. Te pierwsze są prześliczne! <3

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    ReplyDelete
  10. Buty nr1 są CUDOWNE! Piękny mają kolor<3!
    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Pierwsze są śliczne, takie dziewczęce :))

    ReplyDelete
  12. hej bardzo fajne te sandałki z hm! Chyba muszę się zaczaić na nie, bo za taką cenę to żal nie kupić
    pozdrawiam
    creativamente
    creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !