Saturday, January 4, 2014

FAVOURITE MOMENTS OF 2013

Styczeń to miesiąc w którym podsumowujemy poprzedni rok : ) Wcześniej nie robiłam tego typu postów...może dlatego, że wspaniałych momentów było naprawdę bardzo mało (?)
2013 rok był dla mnie przełomowy. Zakochałam się, poznałam wielu wspaniałych ludzi, miałam okazję zwiedzić jedno z najsłynniejszych miast Anglii : )
Wybrałam dla Was najlepsze momenty i dołączyłam linki.
Zapraszam w podróż do 2013 roku na moim blogu ! Kiss :*



















36 comments:

  1. tak się ciesze że sie mogłysmy bliżej poznać w tym roku i spotkać wreszcie! <3

    ReplyDelete
  2. fajna esencja 2013 roku.
    widać dużo się działo, tylko pozazdrościć.
    oby 2014 był jeszcze ciekawszy!

    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete
  3. Twój rok 2013 chyba był bardzo udany :))
    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Lovely!

    http://www.katielikeme.com


    I'm teaming up with a talented blogger to give away 5 free personalized graphics for your blog! Enter the giveaway here>!

    ReplyDelete
  5. ZAZDROSZCZĘ TYLU WSPANIAŁYCH WYDARZEN !:)POZDRAWIAM ,OLA.

    ReplyDelete
  6. super photos!:)) xo
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  7. ahh you had such a good year! hope 2014 is even better for you :)

    xo Sarah
    http://absolutelysarahx.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. great pics!have an Amazing new year!

    ReplyDelete
  9. świetne fotki i niezapomniane wspomnienia :)

    ReplyDelete
  10. świetne fotografie =)

    ReplyDelete
  11. niestety ja jeszcze nie miałam okazji Cie nigdzie poznać. Za mało się działo u mnie, ale może w tym roku się uda! :)

    ReplyDelete
  12. Gratuluje ! Ten rok naprawde byl dla Ciebie wazny :) a najwazniejsze ze sie zakochalas :)

    ReplyDelete
  13. życzę szczęścia w miłości :)

    ReplyDelete
  14. super podsumowanie:) Oby ten rok był dla ciebie jeszcze lepszy :*

    ReplyDelete
  15. Zakochać się z wzajemnością oraz poznać wielu ludzi, na prawdę godnych zaufania i prawdziwej przyjaźni jest na prawdę trudno, ale szczerze Ci gratuluję kochażna :) Uwilebiam Cię czytać i oglądać! Kombinezon mgiełka z białe kwiaty jest mega oryginalny- cudo po prostu :) Życzę, aby kolejny rok przyniósł o wiele więcej przyjemniejszych chwil :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  16. Jakie słodkie zdjęcie z Ewą!
    Moje ulubione <3

    ReplyDelete
  17. Pieseczek <3 Ojjj widzę, że działo się w tym roku! :)

    ReplyDelete
  18. życzę Ci więc, żeby ten 2014 obfitował w jescze więcej tak cudownych momentów! :)

    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  19. Zycze jeszcze bardziej udanego roku 2014! <3

    http://vintagelilabelle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Fajne podsumowanie roku Wiola:)

    Buziaki,
    Sylwia:)

    ReplyDelete
  21. Widzę, że dużo tych miłych wspomnień z tego roku! :)
    Zdjęcia jednak są niezastąpione w takich podsumowaniach, życzę tak samo dobrego albo jeszcze lepszego 2014 roku! :)
    Pozdrawiam,
    madeformoment.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Miałaś cudowny rok kochana , oby ten był lepszy:) ola.

    ReplyDelete
  23. Zycze Ci zeby w tym roku bylo wiecej takich przygod i wyjazdow :)

    ReplyDelete
  24. to był bardzo owocny dla Ciebie rok! Oby ten był jeszcze bardziej! ;)

    ReplyDelete
  25. Uwielbiam twoj blog i ciebie, jesteś jedną z najlepszych blogerek, zawsze mnie inspirujesz swoimi zestawami, oby tak dalej, myślę że ten rok będzie jeszcze lepszy dla ciebie , czego tobie życzę z całego serca kochana :)

    ReplyDelete
  26. Love this post, especially I really like the red bag :D

    www.sofiescloset.dk
    https://www.bloglovin.com/blog/3944995/sofies-closet

    ReplyDelete
  27. Love the photos!!

    xoxo
    Xin

    xincerely.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. czemu nie dodajesz często postów? :(

    ReplyDelete
  29. Dwa ostatnie zdjęcia są przepiękne!

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !