Saturday, December 7, 2013

New Shoes

24 comments:

  1. Obie pary mi się podobają, ale drugie są cudowne!!

    ReplyDelete
  2. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Obie pary są po prostu niesamowite :)

    ReplyDelete
  4. Obie pary są świetne! Pierwsze bardziej w moim stylu ;)

    ReplyDelete
  5. jako miłośniczka szpilek z czubkiem w szpic, jestem zachwycona drugą parą. ostatnio odkryłam, że najchętniej ubierałabym taki model butów do wszystkiego ;) szkoda tylko, że nie należy do najwygodniejszych ;)

    pozdrawiam, Magda

    ReplyDelete
  6. Szczególnie pierwsze są fajne:)

    ReplyDelete
  7. Cudowne buty ! Uważam że te 1 są nowym szałem tej zimy ! Piękne i ciepłe !
    Szpilki tez piękne , bardzo podoba mi sie to że pobłyskują ale nie dają efektu brokatu , który byłby zdecydowana przesadą ;)

    ReplyDelete
  8. te pierwsze są przecudowne! *.*

    ReplyDelete
  9. Jeny, jakie piękne są te pierwsze!

    ReplyDelete
  10. I love the first shoes *-* So cute!

    ReplyDelete
  11. Szpilki z krótkimi noskami z przodu są rewlacyjne! Podobnych poszukuję dla siebie, bo świetnie prezentują się na nodze :) Pozazdrościć na prawdę :) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  12. piekne te traperki :) ślicznie tu zapraszam i do mnie :)

    ReplyDelete
  13. pierwsza para mi się bardzo podoba :)

    ReplyDelete

Komentarze obraźliwe, złośliwe, które nie będą dotyczyły stylizacji ani zdjęć NIE BĘDĄ PUBLIKOWANE. Komentarze dotykające moich bliskich lub mojego życia prywatnego również NIE UJRZĄ ŚWIATŁA DZIENNEGO : ) Pozdrawiam !